منقل سفری: انواع مختلف و نکات حیاتی برای خرید صحیح

راهنمای خرید منقل سفری

0 22

منقل های سفری کوچک و راحت در حمل و نقل هستند و به عنوان یکی از تجهیزات اساسی برای کمپینگ، پیک نیک و تفریحات خانوادگی شناخته شده اند. آنها از فلز ساخته شده و دارای پایه های قابل تنظیم هستند. برخی از منقل ها دارای صفحه گریل باز شونده برای آتش دادن و کباب کردن غذا هستند.


تفریحات خانوادگی در طبیعت با کباب و جوجه: اهمیت منقل سفری

خانواده های ایرانی، عاشق طبیعت گردی و گشت و گذار هستند و همیشه تمایل دارند روزهای تعطیل خود را در طبیعت و با دوستان و خانواده خود گذرانند. درست کردن انواع کباب و جوجه در دامن طبیعت لذت دورهمی را افزایش داده و به همین دلیل خانواده ها از هر فرصتی برای طبیعت گردی و خوردن غذایی خوشمزه در طبیعت استفاده می کنند. بهترین غذا برای تفریحات کباب و جوجه است و برای تهیه آن، یکی از تجهیزات اساسی و مهم برای تهیه کباب، منقل سفری است. منقل های سفری به دلیل ابعاد کوچک و راحتی در حمل و نقل، یار تفریحات آخر هفته ی خانواده ها هستند.

منقل های سفری معمولا از فلز ساخته شده و دارای پایه های قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع مناسب هستند. همچنین، برخی از منقل های سفری دارای صفحه های گریل باز شونده هستند که برای آتش دادن و کباب کردن غذا، بسیار مناسب هستند. این منقل ها به عنوان یکی از تجهیزات اساسی برای کمپینگ، پیک نیک و تفریحات خانوادگی شناخته شده اند.

همچنین، منقل های سفری به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان، برای استفاده در فضاهای باز مانند پارک ها، ساحل ها و دره ها مناسب هستند. در واقع، این منقل ها به شما اجازه می دهند تا هر جایی که می خواهید، غذاهای خود را تهیه کنید و لذت بخشی از فضای باز را برای خودتان و دوستانتان فراهم کنید.

در نهایت، منقل های سفری یکی از بهترین راه هایی برای تفریح و استراحت در طبیعت هستند. با تهیه منقل سفری و آماده کردن غذاهای خود، می توانید لحظاتی آرامش بخش را در طبیعت سپری کنید و لذت بخشی از زندگی را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید.


انواع منقل سفری برای لذت بردن از کباب و جوجه در سفر و مسافرت!

به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بازار، منقل و باربیکیو در انواع و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. از جمله کاربردی ترین نوع منقل برای کباب، مدل سفری آن ها می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در کل، انواع منقل سفری در دو مدل تولید و عرضه می شوند که از آن ها می توان برای برگزاری گردهمایی های خانوادگی، پیک نیک و سفرهای کوچک استفاده کرد.

منقل سفری تاشو: این مدل یک نوع منقل ساده و کوچک است که با استفاده از آن، می توانید به راحتی از غذای گرم و لذیذ خود لذت ببرید. این منقل به سادگی در خودروی شما جا می شود و شما را از نیاز به بسته شدن و بسته شدن مجدد منقل نجات می دهد. علاوه بر این، شما می توانید منقل سفری تاشو را به راحتی در کیف خود جای دهید و با خود به هر جایی که می روید ببرید. این منقل سفری کیف دار، برای سفرهای کوتاه و بلند مدت بسیار مناسب است و بسیار کارآمد عمل می کند.

منقل مسافرتی مدل ایستاده: این مدل با نام سه پایه آتش، یکی از مدل های پرکاربرد و محبوب منقل سفری است. این نوع منقل، به صورت ایستاده و با ویژگی های منحصر به فرد خود، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در منقل مدل های ایستاده، مواد غذایی در ارتفاع خاصی از آتش قرار می گیرند که این ارتفاع قابل تنظیم است. با این روش، می توانید مواد خوراکی را در زمان کوتاهی طبخ کرده و به صورت سریع و راحت از آن ها استفاده کنید. به همین دلیل، این نوع منقل، برای مسافرت ها و گردشگری ها، بسیار مناسب است.

کباب پزهای سفری، نوعی دیگر از کباب پزها هستند که با عنوان صحرایی شناخته می شوند. انواع مختلفی از کباب پز صحرایی وجود دارند که بسته به نوع و سایز آن ها، می توانید از آن ها در محل نصب چادر مسافرتی استفاده کنید. برای ساختن کباب پز صحرایی، پایه های منقل را با چکش به اندازه ی 5 سانتی متر در زمین قرار می دهید و با تنظیم فاصله ی بین میله ها، ذغال یا آتش را در زیر میله ها درست می کنید. با قرار دادن سیخ های کباب و جوجه بر روی میله ها، کباب ها را آماده می کنید.

منقل سفری

راهنمای خرید منقل سفری: نکاتی که باید در انتخاب آن مد نظر داشته باشید

برای خرید منقل سفری باید توجه کنید که انواع مختلفی از آن در بازار موجود است. برای اینکه بهترین منقل را برای سفر خود انتخاب کنید، باید به مواد استفاده شده در ساخت آن، اندازه و وزن آن، قابلیت جمع شدن و جابجایی آسان، عملکرد و کیفیت قفل‌ها و بندهای آن، قابلیت شستشو و تمیز کردن، و هزینه‌های آن توجه کنید. با این روش می‌توانید منقل مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید. در ادامه به برخی نکات مهمی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید می پردازیم:

– جنس بدنه: بدنه منقل سفری باید از جنس با کیفیت و مقاوم باشد، بهترین جنس برای بدنه منقل سفری، فولاد ضد زنگ است.

– اندازه منقل: اندازه منقل سفری را باید با توجه به تعداد افرادی که می‌خواهید برایشان غذا پخته و میزان غذایی که قصد دارید در طول سفر بپزید، انتخاب کنید. اگر برای دو نفر هستید، منقل کوچک‌تری کافی است، اما اگر برای گروه بزرگی از افراد هستید، منقل بزرگ‌تری نیاز دارید.

– گرما: منقل سفری باید بتواند به خوبی گرمای آتش را حفظ کند و از دیگر نقاط بدنه خنک باشد تا احتمال سوختن غذا کمتر شود. برای این منظور بهتر است منقلی انتخاب کنید که دارای وسایلی مانند پوشش حرارتی در بدنه باشد.

– قابل حمل: منقل سفری باید قابلیت جمع شدن و حمل را داشته باشد تا بتوانید آن را به راحتی با خود ببرید. منقل‌هایی که قابلیت جمع شدن دارند و به صورت کوچکی برای حمل و نقل آماده می‌شوند، برای سفرهای بلند مدت و جاهایی که نیاز به حمل‌ونقل دارید، مناسب هستند.

– وزن: وزن منقل سفری نیز باید مناسب باشد تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. منقل‌هایی که از جنس فولاد ضد زنگ هستند، با وزنی کمتر مقاومت بیشتری دارند، بنابراین بهتر است منقلی با وزن کم و مقاومت بالا انتخاب کنید.

– قیمت: قیمت منقل سفری هم مهم است، برای خرید منقل سفری بهتر است از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنید و از خرید منقل‌های ارزان قیمت خودداری کنید، زیرا این منقل‌ها ممکن است دارای کیفیت پایین و عمر کوتاهی باشند که به صرفه‌جویی در هزینه نیز نمی‌انجامد.

خرید منقل سفری از فروشگاه های آنلاین

در دنیای امروز، خرید منقل سفری از فروشگاه های آنلاین بسیار رایج شده است. این شیوه خرید، علاوه بر صرفه جویی در زمان، بسیاری از مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، فروشگاه های آنلاین قیمت های مناسب تری نسبت به فروشگاه های معمولی دارند و اغلب تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه ای را نیز به مشتریان ارائه می دهند. به علاوه، خرید اینترنتی از فروشگاه هایی اینترنتی، به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات خود را با امکان مقایسه قیمت و کیفیت با سایر محصولات مشابه، بهترین انتخاب را داشته باشند. با این حال، برای خرید منقل سفری از فروشگاه های آنلاین، باید به دقت هر جزئیاتی را که در مورد محصول مورد نظر می دانید، بررسی کنید تا از خریدی موفق برخوردار شوید.

 

شانس خوبیه که این روزها برای پیدا کردن یک محصول جذاب و شیک در بازار، کار سختی نیست. تیم ما ۱۰ محصول رو براتون پیدا کرده که با استفاده از همین لیست، میتونید به راحتی یک محصول خوب برای خرید پیدا کنید. همراه ما باشید و این فهرست مفید رو بررسی کنید. این نکته رو هم یادتون نره که با کلیک روی هر مورد، میتونید قیمت رو ببینید، تصاویر بیشتر رو ببینید و حتی محصول رو سفارش بدید.

 

1- منقل سفری کد 111

منقل سفری

منقل سفری کد 111 با ابعاد ۴۰x۲۹x۱۰ سانتی‌متر و وزن ۸۰۰ گرم، از جنس فلز ساخته شده است. این منقل از فلز گالوانیزه با کیفیت بالا تولید شده است و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت است. با حمل آسان و حجم کم، این منقل بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است. همچنین، این منقل قابل استفاده بر روی اجاق گاز است و به دو صورت گریل و معمولی (استفاده از سیخ) قابل استفاده است. به علاوه، این منقل بهترین وسیله برای گریل کردن انواع کباب، استیک، ماهی، سوسیس، قارچ، سیب زمینی و … می‌باشد.

نظرات خریداران درباره کیفیت و ارزش خرید منقل سفری کد 111

نظرات خریداران درباره کیفیت و ارزش خرید منقل سفری کد 111 متنوع است. برخی از خریداران این کیف را بسیار زیبا و کاربردی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را خیلی کوچک و جمع و جور می‌یابند. برخی از خریداران نسبت به قیمت مناسب آن تحسین می‌کنند و ارزش خرید صد در صد را پیشنهاد می‌دهند. اما برخی دیگر از کیفیت و کارایی آن را راضی نیستند و می‌گویند که فضای بسیار کمی دارد و برخی از وزن‌های سنگین را تحمل نمی‌کند. به هر حال، بسیاری از خریداران این کیف را به دلیل جنس عالی، محکم و زیبایی آن، اندازه جمع و جور و همچنین کاربردی بودن آن تحسین می‌کنند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

2- منقل تاشو سفری مدل H07 بهمراه باد بزن و انبر

منقل سفری

منقل تاشو سفری مدل H07 با بادبزن و انبر، یک ابزار کارآمد و کم‌حجم برای سفرهای خارج از شهر و کمپینگ است. این منقل دارای ابعاد ۳۸*۳۸*۳۲ سانتی‌متر و وزنی حدود ۲۶۰۰ گرم دارد. جنس این منقل فلز بوده و ورق‌های آن گالوانیزه و ضد زنگ بوده و دارای ضخامتی مناسب است. با توجه به ابعاد و وزن کم این منقل، آن را می‌توان به راحتی در کیف یا در بسته‌های سفر جا داد و همیشه در دسترس برای استفاده قرار داد.

نقد و بررسی کیفیت و ارزش خرید منقل تاشو سفری مدل H07 از دید خریداران

منقل تاشو سفری مدل H07 با توجه به نظرات خریداران، اغلب تحسین و رضایت آن‌ها را به دنبال داشته است. برخی از خریداران این منقل را با کارایی خوبی توصیف کرده و پیشنهاد آن را می‌دهند. همچنین، جمع جور بودن و داشتن یک کاور شیک، از دیگر امکاناتی است که توسط خریداران تحسین شده است. در عین حال، برخی از افراد به جنس ضعیف منقل اشاره کرده‌اند. با این حال، اکثر خریداران، ارزش خرید منقل تاشو سفری مدل H07 را بسیار بالا ارزیابی کرده‌اند و آن را مناسب سفرها و عالی توصیف کرده‌اند. همچنین، قیمت مناسب و جمع و جور بودن این منقل، به عنوان دیگر مزایای آن مطرح شده است. به طور کلی، خریداران این منقل را برای مسافرت‌ها و استفاده روزمره بسیار مناسب و کاربردی می‌دانند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

3- منقل سفری کد 726

منقل سفری

منقل سفری مدل 726 با ابعاد ۷۰x۶۰x۴۰ سانتی‌متر و وزن ۱۲۵۰ گرم، یک منقل بسیار کارآمد و با حمل‌ونقل آسان است. این منقل سفری کاملا تاشو است و نیازی به استفاده از پیچ و مهره برای ترکیب قطعات آن ندارد. همچنین، این منقل دارای یک کاور پارچه‌ای است که به خوبی محصول را نگهداری می‌کند. طول ۷۰ سانتی‌متر این منقل، امکان پخت و پز برنج و سایر غذاها را برای ظرف‌های آویز و معمولی فراهم می‌کند. همچنین، منقل دارای آویزی است که قابلمه و سایر ظروف دسته‌دار را می‌توان در آن نصب کرد. این محصول همچنین دارای هولدری است که امکان قرار دادن قابلمه و ظروف را فراهم می‌کند. جنس این منقل سفری فلزی است و در نتیجه بسیار مقاوم و با دوام می‌باشد.

بررسی نظرات خریداران درباره کیفیت و ارزش خرید منقل سفری کد 726

کیفیت و ارزش خرید منقل سفری کد 726 براساس نظرات خریداران بسیار خوب و کاربردی است. خریداران از جنس کیفیت بالای این منقل راضی بوده و توصیه می‌کنند. این منقل به راحتی سرهم می‌شود و در سفرهای کوتاه و بلند بسیار کاربردی است. از لحاظ جمع و جور بودن نیز تحسین برانگیز است و به راحتی جا می‌گیرد. همچنین خریداران از محکم بودن و قابلیت استفاده آن تحت هر شرایطی راضی هستند. با توجه به این نظرات مثبت، منقل سفری کد 726 به عنوان یک گزینه مناسب برای سفرها و مسافرت‌ها پیشنهاد می‌شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

4- منقل سفری مدل kamand 2013

منقل سفری

منقل سفری مدل kamand 2013 با ابعاد ۲۰x۲۰x۱۳ سانتی‌متر و وزن ۴۸۰ گرم، از جنس فلز ساخته شده است. با روشن کردن آتش و قرار دادن سه پایه بر روی آن، کتری، قابلمه و ماهیتابه را می‌توان روی این منقل قرار داد. سه پایه آتش تاشو بین کتری و ظروف شما با آتش فاصله‌ایجاد می‌کند که جریان هوا به مرکز آتش و ذغال را تسهیل می‌کند و دود آتش را کاهش می‌دهد. طراحی ساده و کاربردی این منقل، اشغال فضای کم، قابلیت نصب در سطوح ناهموار و تحمل وزن بالا، به همراه استفاده از فولاد ضخیم و اتصالات با دوام، از مزایای آن می‌باشد.

نقد و بررسی کیفیت و ارزش خرید منقل سفری مدل kamand 2013 از دیدگاه خریداران

منقل سفری مدل kamand 2013، براساس نقد و بررسی خریداران، ارزش خرید و کیفیت مناسبی را داراست. برخی از خریداران توجه می‌کنند که این منقل جمع و جور و جنس محکمی دارد، اما به نسبت انتظاراتشان، کوچکتر است. همچنین، عمر مفید طولانی این منقل و استفاده از جنس خوبی نیز توسط خریداران مورد تأیید قرار گرفته است. به طور کلی، خریداران با عملکرد و کاربرد این منقل راضی هستند و آن را به عنوان یک محصول خوب و کاربردی ارزیابی می‌کنند. همچنین، قیمت مناسب و جنس محکم بدنه این منقل نیز توجه خریداران را به خود جلب کرده است. به طور کلی، این منقل برای استفاده در طبیعت و راه‌اندازی کارها بسیار مناسب و قابل اعتماد به نظر می‌رسد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

5- منقل سفری مدل تاشو

منقل سفری

منقل سفری مدل تاشو، با ابعاد ۵۰×۲۵×۸ سانتی‌متر و وزن ۱۰۰۰ گرم، از جنس فلز ساخته شده است. این منقل همراه با یک کاور است و به دلیل طراحی تاشو و کوچک جا دار، برای سفرهایی که فضای محدودی برای حمل وسایل مورد نیاز وجود دارد، بسیار مناسب است. این منقل تاشو که ساخته شده از ورق گالوانیزه ضد زنگ، در کیف قابل حمل است و هنگام جمع شدن، قطر یک کتاب را دارد. با این وسیله مسافران می‌توانند به راحتی و با جا سازی آسان وسایل ضروری خود را در سفر و کمپ حمل کنند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

6- منقل سفری مدل سهند

منقل سفری

منقل سفری تاشو مدل سهند از منقل هایی است که بعد از استفاده به راحتی تاشو می‌شود و حجم کمی را اشغال می‌کند. این منقل سفری با ابعاد ۵۵x۳۲x۱۴ سانتی‌متر و وزن ۲۳۵۰ گرم از جنس فلز ساخته شده است. با روشن کردن آتش و قرار دادن آن روی آتش می‌توان از آن برای پخت و پز استفاده کرد. قابلمه، ماهیتابه و کتری را می‌توان روی آن گذاشت و همزمان فضای باقی‌مانده را برای کباب کردن استفاده کرد. در صورت نیاز به فضای بیشتر برای کباب کردن، می‌توان با بالا آوردن نگه‌دارنده‌ی ظروف فضای بیشتری برای سیخ‌ها فراهم کرد. منقل سفری مدل سهند به دلیل تاشو بودن و قابلیت استفاده در فضای کوچک، گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کوتاه مدت و گردشگری است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

7- منقل سفری مدل Ital13

منقل سفری

منقل سفری مدل Ital13 با ابعاد ۴۸x۳۳x۱۳ سانتی‌متر و عمق ۵ سانتی‌متر، یک انتخاب عالی برای سفرهای خارج از منزل است. این منقل که از جنس فلز ساخته شده است، با وزن ۲۰۰۰ گرم بسیار سبک و قابل حمل است. علاوه بر این، این منقل دارای یک کیف است که حمل و نقل آسان را فراهم می کند. به این ترتیب، شما می توانید این منقل را به راحتی با خود ببرید و در هر مکانی که تمایل دارید، از آن استفاده کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

8- منقل تاشو ونش متال مدل سفری VM0102-N1

منقل سفری

منقل تاشو ونش متال مدل سفری VM0102-N1 با ابعاد ۵۰x۳۰x۱۹ سانتی‌متر و وزن ۴۰۰۰ گرم، یک محصول مناسب و عالی برای سفرهای دور و نزدیک است. جنس بدنه‌ی این منقل از فلز مقاوم و با ضخامت ۱.۲۵ میلیمتر تهیه شده است که باعث استحکام و مقاومت بیشتر در برابر حرارت و انعطاف پذیری می‌شود. طراحی هوشمندانه و مدرن این منقل، امکان استفاده چند منظوره همزمان را فراهم می‌کند و برای مونتاژ و استفاده نیز بسیار راحت است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، کم جا بودن و قابلیت حمل آسان آن است که به راحتی در کف صندوق اتومبیل یا هر فضای محدود دیگر جا می‌گیرد. همچنین، طراحی دستگیره حمل آن به نحوی است که می‌توانید مانند یک کیف آن را همراه خود حمل کنید. از ویژگی‌های دیگر این منقل، امکان استفاده همزمان از گریل و سیخ کبابی است که باعث کاهش زمان پخت و آماده شدن غذا می‌شود. به طور کلی، منقل تاشو ونش متال مدل سفری VM0102-N1 یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به سفرهای پیکنیک و ماجراجویی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

9- منقل سفری مدل طبقاتی تاشو

منقل سفری

منقل سفری مدل طبقاتی تاشو، یک وسیله سفر کوچک و مناسب برای استفاده در سفرهای خارج از منزل است. این منقل دارای ابعادی به اندازه ۵۲×۳۸×۴۳ سانتی‌متر و وزنی حدود ۹.۴۲ گرم است. مواد ساخته شده از آن شامل آهن و فلز است. قابلیت حفظ دما و امکان استفاده توسط چهار نفر، از امکانات مهم این محصول است. همچنین، دستگیره جدا شونده آن، به کاربر امکان حمل و نقل آسان را می‌دهد. این منقل دارای سه عدد سینی است، یک سینی مخصوص قراردادن ذغال و آتش در طبقه زیرین، یک سینی مخصوص ذغال و آتش در طبقه میانی که دور سینی سوراخ دارد و یک سینی بدون سوراخ برای پخت و پز و گرم کردن غذا استفاده می‌شود. این سینی‌ها امکان طبخ و پخت غذا را در سفرهای دور از منزل فراهم می‌کنند. در کل، منقل سفری مدل طبقاتی تاشو، یک وسیله مفید و کاربردی برای سفرهای کوتاه مدت و بیرون از منزل است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

10- منقل ذغالی مدل تاشو

منقل سفری

منقل ذغالی مدل تاشو، یک ابزار پرکاربرد و مناسب برای کمپینگ و سفرهای طبیعت گردی است. این منقل دارای ابعاد ۵۰x۳۰x۸ سانتی‌متر و وزن ۴۵۰ گرم است. جنس آن از فلز تشکیل شده است و میله های گریل با فاصله ۳ سانتی‌متری از هم قرار دارند. این منقل از مفتول ساخته شده و دوبار آبکاری شده است. با ابعاد ۳۰x۲۵ در حالت بسته و ضخامت ۱ سانتی‌متر و با ابعاد ۵۰x۳۰ و ارتفاع ۸ سانتی‌متر در حالت باز، این منقل سبک و قابل حمل است. طراحی آن به نحوی است که حمل آن به سادگی امکان پذیر است و قابلیت صرفه جویی در فضا و اقتصادی بودن را دارا می‌باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده تا خریدهای بهتری داشته باشید! ما همیشه منتظر نظرات و سوالات جالب شما هستیم، پس فرم ارسال دیدگاه رو فراموش نکنید!


5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.